မုိဘိုင္းဖုန္း
သံုးစြဲသူမ်ားအေနျဖင့္ အသံုးျပဳရာတြင္ တစ္စံုတစ္ရာ အဆင္မေျပမႈမ်ား
ျဖစ္ေပၚပါက သက္ဆုိင္ရာ ျမန္မာ့ဆက္သြယ္ေရး မန္ေနဂ်ာမ်ားထံ
ဆက္သြယ္ႏုိင္ေၾကာင္း သတင္းထုတ္ျပန္ခ်က္အရ သိရသည္။ သက္ဆုိင္ရာ
ျမန္မာ့ဆက္သြယ္ေရးလုပ္ငန္း၊ ျပည္နယ္ႏွင့္ တုိင္းေဒသႀကီး မန္ေနဂ်ာမ်ားထံ
ဆက္သြယ္ ေဆာင္ရြက္ရမည္ျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။ ၃.၅.၂၀၁၂ ေနာက္ပိုင္းတြင္
မုိဘိုင္းဖုန္းဝယ္ယူသံုးစြဲသူမ်ား အေနျဖင့္ တစ္ႏုိင္ငံလံုးတြင္
ယူေဆာင္ဆက္သြယ္ သံုးစြဲႏုိင္ရန္အတြက္ Sim Card ေရာင္းခ်သည့္ ကုမၸဏီမ်ားမွ
ေရာင္းခ်သည့္ ဖုန္းနံပါတ္ အပါအဝင္ ေန႔စဥ္မုိဘိုင္းဖုန္း
ေရာင္းခ်သည့္စာရင္းကို ျမန္မာ့ဆက္သြယ္ေရး လုပ္ငန္းသို႔ ပံုမွန္ေပးပို႔ရန္
အေၾကာင္းၾကားထားၿပီး ျဖစ္ေၾကာင္း အဆုိပါ ထုတ္ျပန္ခ်က္တြင္ ေဖာ္ျပပါရွိသည္။
“လက္ရွိ ျမန္မာ့ဆက္သြယ္ေရးလုပ္ငန္းနဲ႔ ဆက္သြယ္ေဆာင္ရြက္ေနၾကတာက ကတ္ေပ်ာက္၊
ကတ္ပ်က္ ကိစၥေတြပဲ ျဖစ္ပါတယ္။ တျခားမုိဘိုင္းဖုန္းဆုိင္ရာ ျပႆနာေတြကေတာ့
အသံုးျပဳတဲ့ ဟန္းဆက္မွာပဲ အျဖစ္မ်ားပါတယ္” ဟု မုိဘိုင္းဖုန္း
အသံုးျပဳသူတစ္ဦးက ေျပာၾကားသည္။ GSM/UMTS မုိဘုိင္းဖုန္းမ်ားကို
ျပည္နယ္ႏွင့္ တုိင္းေဒသႀကီးမ်ားတြင္ ေရာင္းခ်ခဲ့ၿပီး ၃.၅.၂၀၁၂ ရက္မွ စတင္ကာ
တစ္ႏုိင္ငံလံုး ယူေဆာင္သံုးစြဲႏုိင္ရန္ စီစဥ္ေဆာင္ရြက္ခဲ့ၿပီးျဖစ္ေၾကာင္း
၂၀၁၂ ခုႏွစ္ ေမလ ၂၄ ရက္ေန႔ထုတ္ Internet ဂ်ာနယ္တြင္ ေဖာ္ျပထားပါသည္။
0 comments:
Post a Comment
ဒီမုိကေရစီ နည္းလမ္း တက် လြတ္လပ္စြာ ကြန္႔မန္႔ေရးသား ႏုိင္ပါတယ္... ကုိယ့္အခြင့္အေရး အတြက္ေၾကာင့္ သူတစ္ပါးကုိ အေႏွာင့္အယွက္ မျဖစ္ပါေစနဲ႔...